Dieta Fultona

Dieta Fultona

Dieta dr. Fultona

Pośród wszystkich diet ta cieszy się ogromnym zainteresowaniem i mimo tego, że dieta jest rygorystyczna zdobywa coraz większe grono zwolenników. Twórcą jej jest Angielski dietetyk Venice Fulton. Jak przekonuje sam twórca zmniejszenie posiłków do trzech dziennie ale pełnowartościowych oraz bogatych w białko a ograniczenie cukrów i węglowodanów to skuteczny sposób na pozbycie się nadprogramowych kilogramów.

Główne zasady diety dr. Fultona.

Dieta ta podzielona jest na trzy plany odchudzania:

– Fala (wave). Jest to najdelikatniejszy sposób odchudzania dzięki któremu można stracić 5 kilogramów w okresie sześciu tygodni. Maksymalne spożycie węglowodanów dziennie w tym planie odchudzania to 90 gram dziennie, 3 owoce oraz godzina ćwiczeń.

-Kolejny plan Płomień (blaze) jest nieco bardziej rygorystyczny i pozwala na utratę 8 kilogramów w okresie sześciu tygodni. Maksymalne spożycie węglowodanów dziennie to 90 gram, 2 owoce oraz minimum 75 minut ćwiczeń.

-Ostatni plan Wstrząs ( quake) to utrata 10 kilogramów w ciągu sześciu tygodni. Maksymalne dzienne spożycie węglowodanów to 60 gram, 1 owoc oraz 1,5 godziny ćwiczeń.

Do najważniejszych zasad diety dr. Fultona należą:

-rezygnacja ze śniadań albowiem organizm będzie czerpał potrzebną mu energię z tkanki tłuszczowej,

-niespożywanie owoców, które zawierają fruktozę ponieważ odkłada się ona w postaci tak niechcianego tłuszczyku,

-wypicie czarnej kawy na czczo ale należy pamiętać aby była bez dodatków ( mleka, cukru, słodzików),

-należy zapomnieć o podjadaniu albowiem całkowicie wystarczą trzy pełnowartościowe posiłki dziennie,

-wykluczenie cukru,

-spożywanie więcej protein, które można znaleźć w rybach, jajkach, orzechach czy też migdałach,

-polubienie zimnych kąpieli, które doskonale przyspieszają pracę metabolizmu,

-dobra wiadomość dla śpiochów- bardzo ważne jest wysypianie się albowiem brak snu zwalnia metabolizm.

Ważne: Osoby osłabione lub o słabym zdrowiu powinny zasięgnąć porady lekarza albowiem dieta ta przeznaczona jest dla osób zdrowych.

Natomiast jeżeli chodzi o menu w diecie dr. Fultona pierwsze miejsce zajmuje spożywanie protein jak już wcześniej zostało wspomniane. Na drugim miejscu znajdziemy warzywa wykluczając buraczki, kukurydzę, marchewkę, ziemniaki oraz dynię. Dzięki ograniczeniu cukrów tłuszcze nie przyczyniają się do tycia. Natomiast jeżeli chodzi o napoje zaleca się picie czystej wody niegazowanej oraz zielonej herbaty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright Zjedz to 2018