Dieta jogurtowa

Dieta jogurtowa

Dieta jogurtowa.

Wielu z Nas nie wyobraża sobie śniadania bez jogurtu. Ale pewnie nie wszyscy wiedzą, że spożywanie jogurtów to dobry sposób na zgubienie zbędnych kilogramów. Jak wiadomo w jogurtach znajdziemy żywe kultury bakterii, które poprawiają procesy trawienne. Dieta ta chociaż dla niektórych z Nas może wydać się monotonna jest bardzo lekka a co najważniejsze dostarczy organizmowi mnóstwo witamin oraz składników mineralnych. Wielbiciele jogurtów z całą pewnością będą zadowoleni. Nie dość, że smacznie to i zdrowo.

Zasady stosowania diety jogurtowej.

Jak już wcześniej zostało wspomniane dieta ta należy do dwutygodniowych diet odchudzających. Jej podstawą jest spożywanie jogurtów ale dozwolone są również kefiry. Jak wiadomo jogurt y zawierają spore pokłady wapnia oraz fosforu a to dzięki nim Nasze kości i zęby są mocne oraz zdrowe. Wykluczona jest maślanka albowiem zawiera sporą dawkę węglowodanów oraz tłuszczów. Dzięki diecie jogurtowej można schudnąć nawet 6 kilogramów w ciągu zaledwie dwóch tygodni. Głównym założeniem diety jest spożywanie 3 kubeczków jogurtów zarówno naturalnych jak również owocowych. Poza jogurtami możemy spożywać tak naprawdę wszystko- warzywa, owoce, chude mięso, pieczywo pełnoziarniste jak również płatki kukurydziane i owsiane. Bardzo ważne jest odpowiednie nawodnienie organizmu, minimum półtora litra czystej wody niegazowanej. Dieta ta nie tylko pomaga w pozbyciu się zbędnych kilogramów ale również doskonale oczyszcza organizm z toksyn, reguluje procesy przemiany materii, podnosi odporność , dodaje wigoru i energii oraz wykazuje zbawienny wpływ na układ nerwowy. Co ważne oprócz trzech podstawowych posiłków można pozwolić sobie na niewielkie drugie śniadanie oraz podwieczorek. Ważne aby te dwa posiłki składały się z jogurtu z owocami czy też warzywami. Po zakończeniu diety nie musimy się obawiać o efekt jojo albowiem występuje bardzo rzadko. Dieta jogurtowa należy do diet niskokalorycznych ale co najważniejsze bezpiecznych dla zdrowia. Nie mogą jej tylko stosować osoby, które mają problemy z metabolizmem białka oraz kłopoty z nerkami. Zresztą zawsze przed rozpoczęciem diety warto poradzić się profesjonalisty-lekarza lub dietetyka, który rozwiej Nasze wątpliwości.

Przykładowy jadłospis:

Śniadanie:

Jogurt owocowy dodatkiem 3 łyżek muesli oraz jabłuszko,

Obiad:

Ugotowane na parze warzywa, szklanka ugotowanego ryżu polanego jogurtem naturalnym i posypanego natką pietruszki,

Kolacja:

Jogurt naturalny wymieszany z twarożkiem a do tego dwie bułki grahamki.

Tak jak już wcześniej zostało wspomniane można pozwolić sobie jeszcze na drugie śniadanie oraz podwieczorek. Jedyne o czym trzeba pamiętać to aby to było połączenie jogurtu z warzywami lub też owocami.

Reasumując dieta ryżowa należy do lekkich, łatwych oraz zdrowych. Pomaga uzyskać wymarzoną sylwetkę ale również wykazuje zbawienny wpływ na zdrowie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright Zjedz to 2018