Dieta Kensington

Dieta Kensington

Co jeść żeby schudnąć – Dieta Kensington.

Z nadmierną ilością toksyn w organizmie boryka się większość z Nas. Prowadzenie złego trybu życia bardzo niekorzystnie wpływa na pracę organizmu powodując niejednokrotnie wiele przykrych dolegliwości oraz nadmiar kilogramów. Szkoda, że zaczynamy się nad sobą zastanawiać, gdy waga pokazuje dopiero dużą nadwagę. Sięgamy wtedy po drastyczne diety, które niestety mogą przynieść więcej strat niż korzyści. Ale czasami naprawdę wystarczy tak niewiele by osiągnąć pełne zdrowie oraz zgrabną figurę. Mowa o odpowiednim systemie łączenia składników – jednej z najlepszych diet, która nie tylko pozwoli pozbyć się zbędnych kilogramów ale również nie dopuści do odkładania się toksyn w organizmie. Mowa o Diecie Kensington.

Na czym polega sztuka łączenia składników?

Dla wielu taki system odchudzania budzi wiele kontrowersji i niedowierzania. Niepotrzebnie. Tak naprawdę chodzi o to aby odpowiednio komponować posiłki w taki sposób aby organizm z łatwością je strawił nie odkładając toksyn. Jak często popełniamy błąd traktując żołądek jak „śmietnik”. Z pewnością prawie cały czas. Takie postępowanie tylko osłabia organizm pozbawiając Nas sił oraz energii. Dlatego też warto sięgnąć po dietę Kensington, której podstawową zasadą jest niełączenie posiłków wysokobiałkowych z pożywieniem zawierającym cukier lub skrobię.

Ważnym jest fakt, że nie musimy rezygnować z ulubionych potraw. Jedynie czego należy się nauczyć to odpowiedniego ich łączenia. Taki sposób odżywiania zapewni Nam nie tylko piękną i zgrabną sylwetkę ale znacznie coś ważniejszego mianowicie zdrowie, witalność siły oraz energię tak potrzebną do borykania się z codziennymi obowiązkami. Jedyną i najważniejszą zasadą jaką musimy zapamiętać stosując Dietę Kensington jest niełączenie węglowodanów ( cukier oraz wszystko co zawiera skrobię) z białkami ( produkty zwierzęce, nasiona, orzechy). Najlepszym sposobem aby zachować zasady diety jest podzielenie posiłków na posiłek węglowodanowy, białkowy oraz owocowo-warzywny. Można sobie również bez wyrzutów pozwolić na dwie przekąski między posiłkami. Jedyne o czym trzeba pamiętać to zachować odstęp przynajmniej 4 godzinny między posiłkiem bogatym w węglowodany i tymi zawierającymi w swoim składzie białka. Pijemy tylko i wyłącznie między posiłkami a nie podczas ich spożywania. Jak widać Dieta Kensington jest lekka, łatwa, smaczna oraz w szybki sposób pozwoli w osiągnięciu zgrabnej sylwetki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright Zjedz to 2018