Jak w bezpieczny sposób pozbyć się nadprogramowych kilogramów?

Jak w bezpieczny sposób pozbyć się nadprogramowych kilogramów?

Jak w bezpieczny sposób pozbyć się nadprogramowych kilogramów?

Podjęliśmy decyzję- czas na odchudzanie. Pamiętajmy jednak, że sama dieta nie przyniesie zadowalających efektów końcowych. Warto skorzystać z pomocy profesjonalistów. Będziemy pewni, że Nasza przygoda z odchudzaniem będzie bezpieczna oraz zdrowa.

Odpowiednio dobrana dieta połową sukcesu

„ Nic dodać nic ująć”. Aby pozbyć się nadprogramowych kilogramów konieczna będzie odpowiednio zbilansowana dieta. Nie chodzi tutaj o typowe „ głodówki” które i owszem pomagają szybko pozbyć się tłuszczyku ale niestety bardzo obciążają organizm. Nie dostarczają bowiem tego co potrzebuje do prawidłowego funkcjonowania mianowicie składników odżywczych, witamin oraz mikroelementów. I co ważne po zakończeniu diet typu „ cud” szybko powracamy do wcześniejszej wagi oraz nawyków żywieniowych a przecież nie o to chodzi.

Zasięgnijmy porady dietetyka, który indywidualnie dobierze dietę uwzględniając predyspozycje genetyczne, wiek, płeć jak również przebyte choroby czy też Nasze możliwości. Nie możemy również zapominać o systematycznym spożywaniu posiłków. Dzięki temu nie będziemy podjadać a co za tym idzie unikniemy otyłości. Warzywa i owoce to podstawa zdrowego odżywiania. Spożywajmy je jak najczęściej. Są niskokaloryczne oraz bogate w wszystkie niezbędne składniki odżywcze.

Aktywność fizyczna

Wielu osobom prowadzenie aktywnego trybu życia kojarzy się z wyjściami na siłownię. Siłownia nie jest wyznacznikiem. Oczywiście dobrze skorzystać z niej czy też trenera personalnego ale równie dobrze ćwiczyć możemy w domu. Przede wszystkim chodzi o to aby się ruszać systematycznie. Każdy rodzaj ćwiczeń będzie dobry. A niestety w wielu przypadkach bywa tak, że wracamy z pracy, zajadamy się fast foodami i siadamy przed telewizorem. W taki sposób nie osiągniemy wymarzonej sylwetki a już z całą pewnością o dobrym zdrowiu również możemy zapomnieć. Przecież nikt nie mówi o godzinach ćwiczeń. Na dobry początek wystarczy dłuższy spacer z Naszym pupilem, przejażdżka rowerowa z pociechami jak również skorzystać w bieżni w domowej siłowni. Każda systematyczna aktywność w połączeniu z odpowiednio dopasowaną dietą to przysłowiowy „Klucz do sukcesu”.

Ważne: Pamiętajmy o tym aby ćwiczenia były dopasowane do Naszych możliwości. Przede wszystkim osoby po przewlekłych chorobach lub urazach powinny przed rozpoczęciem ćwiczeń skontaktować się z lekarzem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright Zjedz to 2018