Niskokaloryczny kapuśniak sposobem na zdrowie oraz zgrabną sylwetkę

Niskokaloryczny kapuśniak sposobem na zdrowie i zgrabną sylwetkę

Niskokaloryczny kapuśniak sposobem na zdrowie oraz zgrabną sylwetkę

Która z Nas nie chciałaby cieszyć się doskonałym zdrowiem oraz doskonałą sylwetką? Tak naprawdę to nic trudnego. Wystarczy zmiana złych nawyków żywieniowych na zdrowe a osiągnięcie celu jest w zasięgu ręki. Nikt nie powiedział, ze początki będą łatwe ale wystarczy trochę samodyscypliny, samozaparcia i efekty będą widoczne w krótkim czasie. Przygotowując jadłospis nie możemy zapomnieć aby posiłki były przede wszystkim zdrowe, najlepiej przygotowane w domowych pieleszach. Takie, które dostarczą organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych, witamin oraz minerałów tak bardzo potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania. W biegu dnia codziennego zapominamy jak bardzo ważną rolę odgrywa odpowiednio zbilansowany jadłospis. Za często sięgamy po dania gotowe, przetworzone oraz fast foody. A przecież to tylko puste kalorie, które nie wnoszą niczego dobrego. Jesteśmy tym co jemy. Nikt nie powiedział, że aby zjeść smacznie musi być tłusto. Niskokaloryczne zupy również są pełne smaku oraz aromatu a z całą pewnością dostarczą organizmowi „paliwa”. Należy tylko pamiętać aby do przygotowania nie używać tłustych mięs czy zabielać wysoko procentową śmietaną.

Smaczny oraz zdrowy kapuśniak

Składniki:

  • pojedyncza pierś z kurczaka
  • kawałeczek selera
  • 3-4 marchewki
  • 1/4 kapusty
  • 2 papryki
  • 1 pietruszka
  • 2 łyżki oliwy
  • przyprawy ( sól, pieprz oraz tymianek)

Wykonanie:

Pierś z kurczaka dokładnie myjemy i osuszamy ręcznikiem papierowym, kroimy na mniejsze kawałki. Następnie podsmażamy ja na oliwie. Warzywa kroimy na mniejsze kawałki, kapustę szatkujemy. Tak przygotowane warzywa wrzucamy na wrzącą osoloną wodę. Gotujemy kilka minut. Po tym czasie dodajemy wcześniej podsmażoną pierś z kurczaka-wszystko razem gotujemy na wolnym ogniu kilka minut. Gotową zupę przed podaniem posypujemy natką pietruszki.

Przepis z całą pewnością nie sprawi problemu nawet początkującej Pani domu. Ważne jest również to, ze kapuśniak nie tylko jest smaczny ale również zdrowy. Dostarczy organizmowi sporą dawkę witaminek i jest niskokaloryczny. Pamiętajmy, że zmiana nawyków żywieniowych nie jest zadaniem nie do przejścia a na pewno w sposób pozytywny wpłynie nie tylko na nasze zdrowie ale również pomoże zachować nienaganną figurę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright Zjedz to 2018