Zimny prysznic dla zdrowia i urody

Zimny prysznic dla zdrowia i urody

Zimny prysznic dla zdrowia i urody

Po ciężkim dniu pracy zazwyczaj marzymy o długiej kąpieli w ciepłej wodzie z mnóstwem piany. Jesteśmy pewni, że taka kąpiel zrelaksuje Nas i odpręży po męczącym dniu. Ale ile w tym prawdy? Czy na pewno? Warto zastanowić się nad tym aby jednak dzień zaczynać o zimnego prysznica który bez wątpienia doda Nam energii na cały dzień. Jednak to nie jedyne jego zalety albowiem nie tylko wpłynie na poprawę wyglądu skóry ale również jest pomocny w odchudzaniu. I chociaż wiele osób nie wyobraża sobie zimnego prysznica warto to robić każdego ranka. Zimna woda ma w sobie niesamowite właściwości!!!

Szybsze spalanie „tłuszczyku”

W ciele znajdują się dwa rodzaje tkanki tłuszczowej-biała ( odkłada się gdy spożywamy więcej kalorii niż potrzebujemy) oraz brązowa ( która odpowiada za utrzymanie prawidłowej temperatury ciała). Zimny prysznic doskonale przyspiesza przemianę materii a co za tym idzie szybciej spalamy nadprogramowe kilogramy.

Orzeźwienie

Zimny prysznic doskonale pobudzi oraz dotleni Nasz organizm. Krew zaczyna szybciej krążyć dzięki wzrostowi ciśnienia a My bez potrzeby picia ulubionej „małej czarnej” dostajemy sporą dawkę energii oraz wigoru na cały dzień.

Poprawa kondycji skóry oraz włosów

Dzięki zimnym prysznicom skóra staje się bardziej sprężysta oraz jędrna a włosy grubsze, mocniejsze i błyszczące. Taki prysznic doskonale wpływa na opóźnienie procesów starzenia a przecież każdy z Nas chciałby jak najdłużej cieszyć się pięknym wyglądem. Zimny prysznic zahartuje organizm( wzmacnia odporność dzięki czemu rzadziej chorujemy).

Zmniejszenie ryzyka chorób nowotworowych

Według badań przeprowadzonych na przełomie kilku lat przypuszcza się, ze lodowate prysznice są skutecznym sposobem na zmniejszenie ryzyka zachorowań na nowotwory.

Zimny prysznic a depresja

Dzięki nim wraca Nam dobry nastrój oraz jesteśmy pełni energii oraz wigoru.

Musimy jednak pamiętać, że zanim zdecydujemy się na zimny prysznic konieczna będzie krótka rozgrzewka. Warto również rozmasować ciało dłońmi aby je delikatnie rozgrzać przed wejściem do wody. Nie zapominajmy również aby strumień wody kierować ku górze zaczynając od stóp a kończąc na głowie.

Reasumując

Zimna woda zdrowia doda!!! Nic dodać nic ująć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright Zjedz to 2018